Jest bardzo wiele czynników, które wpływają na to, czy Twoja oferta spodoba się klientom czy nie. Gdy salę już posiadasz, na bardzo wiele z nich nie masz wpływu. Nie zmienisz już przecież lokalizacji oraz nie poprawisz kondycji całego budynku, zwłaszcza jeśli nie jest Twój.
Warto jednak popracować nad tymi aspektami Twojej oferty, które zależą od Twoich działań.
- Zdjęcia sal. Zainwestuj w porządne zdjęcia! Inwestycja zwróci Ci się po dwóch-trzech dniach wynajmu. Oszczędzanie na zdjęciach to najbardziej bezmyślna rzecz jaką możesz zrobić.
- Dobre ceny. Obserwuj konkurencję. Testuj różne ceny. Oraz, co najważniejsze, pytaj klientów o zdanie. W szczególności o to, czy Twoje ceny miały istotny wpływ na ich decyzje. Lepiej zacząć od cen niższych niż wyższych. Ale uwaga - zbyt niskie ceny sugerują ukryte defekty oferty. Jeśli nie masz rozeznania - zapytaj nas o opinię. Sprzedajemy sale od wielu lat.
- Opinie. Wykorzystuj system SmartRooms do rezerwacji. Po wynajmie system sam poprosi Twoich klientów o opinię. Im więcej ocen tym bardziej wiarygodna staje się Twoja oferta.