Pomoc

 

Jak dokonać rezerwacji?

 

 Wyszukaj

Wyszukaj salę

  1. Wybierz liczbę osób
  2. ‍Ustaw datę i godzinę rezerwacji
  3. ‍Wybierz ustawienie sali, wyposażenie oraz katering

Porównaj ofertę

Porównaj ofertę

Dzięki filtrom znajdującym się po lewej stronie w łatwy i szybki sposób możesz ograniczyć liczbę ofert i dobrać tą najlepszą dla Ciebie.

Złóż zamówienie

Złóż zamówienie

Kliknij w przycisk: "Rezerwuj" a następnie sprawdź czy podsumowanie zgadza się z zamówieniem. W tym miejscu możesz zmienić dobór kateringu lub wyposażenia.

Co to jest zamówienie wstępne?

Zamówienie wstępne jest możliwe najpóźniej na 10 dni przed datą najmu.

(Na przykład: Jeśli chcesz zarezerwować salę na 17 dzień miesiąca, to zamówienie wstępne możesz złożyć najpóźniej 7 dnia miesiąca). 

Do 9 dnia przed datą najmu można je bezkosztowo anulować. Takie zamówienie bezkosztowo może anulować także sprzedający. Na przykład może zrobić to wtedy, gdy pojawi się inny klient, który będzie chciał złożyć zamówienie pewne na ten sam termin. Zamówienie wstępne zostaje potwierdzone:

  • Gdy potwierdzisz je sam w systemie.
  • Automatycznie - 9 dnia przed datą rezerwacji.(Na przykład: jeśli zamówienie jest na datę 17 dnia miesiąca, to zostanie automatycznie potwierdzone 8 dnia miesiąca).
  • Na wyraźną prośbę klienta może je potwierdzić sprzedający. Do klienta przychodzi wtedy powiadomienie email lub sms. Klient ma wówczas prawo anulowania części lub całości zamówienia w zgodzie z terminami określonymi w Regulaminie.

Potwierdzone zamówienie wstępne staje się zamówieniem pewnym i nie można anulować go bezkosztowo.

Co to jest zamówienie pewne?

Zamówienie pewne to jednoznaczna deklaracja, że chcesz wynająć daną salę. Daje Ci ono gwarancję dostępności sali w wybranym czasie. Zamówienia pewnego nie możesz anulować bezkosztowo – opłata za anulowanie jest równa kwocie zamówienia.

Co to jest zamówienie Last minute?

Zamówienie Last Minute to zamówienie złożone na mniej niż 24 godziny przed godziną rezerwacji. Żeby doszło ono do skutku, sprzedający musi je zaakceptować. Staje się ono wtedy zamówieniem pewnym.

Co to jest zamówienie do akceptacji?

Zamówienie do akceptacji to zamówienie, które sprzedający musi zaakceptować, aby zostało złożone. Brak decyzji lub negatywna decyzja sprzedającego sprawia, że zamówienie nie zostaje złożone. Niektórzy sprzedający pozwalają na składanie jedynie takich zamówień. Zamówienia do akceptacji są oznaczone w ten sposób: 

Akceptacja.jpg (10 KB)

 Więcej informacji o zamówieniach znajduje się w Regulaminie.

Jeżeli masz dodatkowe pytanie, skontaktuj się telefonicznie lub napisz maila: hello@spotello.pl